Never stop to dream. Does it a matter to have a dream? No....Changes in this world are made controversially. Well, people call your dream weird? Ya! Cause people don't like change! They live and love comfort zone. Any type of change about to make out of comfort. Then, convince your self about your dream, believe, and make it happen. You have to work real hard, consistent, and smart. You know, even stranger try to make you give up. You have to survive. - NEZ

Kamis, 30 Mei 2013

Buat Si Ganteng..

Hai Ganteng..!! Ulang tahun yaaaaa..!! Selaaamaaaaaat..!! udah gitu aja, paling juga ngga dibaca.. :p



0 cuap cuap:

Posting Komentar

about me...

Foto saya
Aku hanyalah aku... Bukan kamu, maupun mereka... Karena aku hanyalah aku... Tercipta karena adanya cinta, dilahirkan dan dibesarkan dengan cinta... Dan kini aku ada untuk mencintai dan dicintai sepenuh dan setulus hatiku... karena aku hanyalah aku...